شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی اسکای شاپ
1. مقدمه
با سلام و عرض خیرمقدم به مشتریان گرامی، فروشگاه اینترنتی اسکای شاپ با هدف ارائه بهترین خدمات در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت میکند. کلیه موارد مندرج در این شرایط و قوانین (“شرایط”) جهت استفاده از خدمات سایت و خرید کالا از فروشگاه برای تمامی کاربران (در ادامه «مشتری» یا «کاربر») معتبر بوده و با استفاده از سایت، مشتری متعهد به پذیرش این شرایط و قوانین میباشد.
2. تعاریف در این سند، اصطلاحات به صورت زیر تبیین میشوند:
– فروشگاه اینترنتی: سایتی که کالا و خدمات خود را به صورت آنلاین عرضه میکند. – مشتری / کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی که از خدمات فروشگاه استفاده میکند. – سفارش: درخواست خرید کالا یا خدمات از طریق سیستم ثبت سفارش سایت. – کالا: هر نوع محصول یا خدماتی که در سایت به فروش میرسد.
3. پذیرش شرایط و قوانین با استفاده از خدمات و امکانات فروشگاه اینترنتی اسکای شاپ (از جمله مشاهده محصولات، ثبت سفارش، تماسهای تلفنی و هر نوع ارتباط از طریق سایت)
مشتری متعهد به پذیرش کامل این شرایط و قوانین و هرگونه تغییر آتی در آن محسوب میشود. در صورت عدم پذیرش، لطفاً از استفاده از سایت خودداری نمایید.
4. ثبت سفارش و انعقاد قرارداد
– ثبت سفارش از طریق سایت، به منزله ارائه پیشنهاد خرید از سوی مشتری است. – پس از ثبت سفارش، تیم فروشگاه سفارش را بررسی نموده و در صورت تایید موجودی و شرایط، قرارداد خرید به صورت کتبی (از طریق ایمیل یا پیامک) به مشتری ارسال میشود. – هرگونه تغییر در سفارش (مانند تغییر آدرس، اصلاح تعداد، یا اصلاح مشخصات) بایستی در سریعترین زمان ممکن از طریق راههای ارتباطی اعلام شود؛ در غیر این صورت فروشگاه حق اعمال تغییرات لازم را برای اصلاح سفارش خواهد داشت.
5. قیمتها و شرایط پرداخت
– کلیه قیمتهای اعلام شده در سایت بر مبنای تومان بوده و شامل تمامی مالیاتها و هزینههای مرتبط میباشد. – نحوه پرداخت میتواند به صورت آنلاین (از طریق درگاههای بانکی معتبر)، پرداخت در محل تحویل یا انتقال بانکی باشد. – در صورت استفاده از تخفیفات، کدهای تبلیغاتی یا هر نوع پیشنهاد ویژه، شرایط و محدودیتهای مربوط به آن بهطور مجزا اعلام میشود.
6. ارسال و تحویل کالا
– زمانبندی ارسال کالا بر اساس موجودی انبار، نوع کالا و نحوه پرداخت تعیین میشود. – فروشگاه مسئول ارسال کالا به آدرسی است که مشتری در هنگام ثبت سفارش مشخص نموده است. – هزینههای ارسال طبق تعرفههای پست یا قراردادهای شرکتهای حمل و نقل به عهده مشتری میباشد مگر در مواردی که خلاف این موضوع عینا اعلام شده باشد. – پس از تحویل کالا، مشتری موظف است در سریعترین زمان ممکن از سالم بودن بستهبندی و تطابق کالا با مشخصات اعلامشده اطمینان حاصل کند.
7. تغییر، لغو و مرجوعی سفارش
– مطابق با قوانین حمایت از حقوق مصرفکننده، مشتری حق دارد در صورت وجود اشکال یا مغایرت در کالا، نسبت به تغییر، لغو یا مرجوعی آن درخواست ارائه دهد. – شرایط، مهلت و رویههای مرجوعی کالا (بهخصوص کالاهای غیرقابل بازگشت مانند کالاهای مصرفی یا کالاهایی که پس از باز کردن بسته مختص مصرف شخصی شدهاند) بر اساس رویههای داخلی فروشگاه و مقررات مرتبط تعیین میشود. – در صورت بروز هرگونه خطا یا مشکل ناشی از بروز نقص یا عدم تطابق کالا با مشخصات، مشتری موظف است ظرف مهلت تعیین شده (معمولاً 2 تا 7 روز کاری از تاریخ دریافت کالا) نسبت به ارائه درخواست کتبی اقدام نماید.
8. گارانتی و ضمانت کیفیت کالا
-تمامی کالاها همراه با گارانتیهای مربوط به خود عرضه میشوند که شرایط آن در برچسب یا دفترچه مشخصات کالا درج شده است. – در صورت بروز نقص فنی یا عدم تطابق کالا با مشخصات اعلامشده، مشتری طبق رویههای گارانتی و خدمات پس از فروش میتواند درخواست تعمیر، تعویض یا بازگشت وجه نماید.
9. تعهدات و مسئولیتهای فروشگاه
– فروشگاه اینترنتی اسکای شاپ متعهد به ارائه اطلاعات صحیح در خصوص محصولات و خدمات است؛ اما در مواقعی که تغییراتی در قیمت، موجودی انبار یا مشخصات کالا اتفاق بیافتد، فروشگاه حق اعمال آن را دارد. – فروشگاه پس از ثبت سفارش مسئولیت ارسال کالا را بر عهده داشته و در صورت بروز مشکل ناشی از ارسال نادرست یا عدم تکمیل اطلاعات تماس، در حد امکان تلاش خواهد کرد تا موضوع را رفع نماید. – هرگونه خسارت ناشی از استفاده نادرست یا تأخیر در اعلام مشخصات توسط مشتری، مسئولیت مشتری تلقی میشود.
10. حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی
– اطلاعات شخصی مشتریان صرفاً با هدف ارائه خدمات بهتر و بهبود تجربه خرید جمعآوری و محفوظ نگه داشته میشود. – فروشگاه موظف است اطلاعات حاصل از مشتریان را از افشای هرگونه اطلاعات محرمانه به اشخاص ثالث، مگر در مواردی که قوانین صریحاً مقرر نمودهاند، جلوگیری نماید. – استفاده از کوکیها و سایر فناوریهای مشابه برای بهبود خدمات سایت مورد استفاده قرار میگیرد و مشتری با استفاده از سایت، پذیرش استفاده از این فناوریها را اعلام میکند.
11. حقوق مالکیت فکری
– کلیه مطالب، تصاویر، طراحیها، آیکونها، لوگوها و محتویات مندرج در سایت، متعلق به فروشگاه اینترنتی اسکای شاپ بوده و هرگونه کپی یا استفاده بدون اجازه کتبی از طرف فروشگاه، نقض حقوق مالکیت فکری محسوب میشود. – درخواست مجوز استفاده از هر کدام از مطالب فوق باید به صورت کتبی به بخش مدیریت فروشگاه ارائه گردد.
12. تغییرات در شرایط و قوانین
– فروشگاه اینترنتی اسکای شاپ حق دارد در هر زمان بدون اعلام قبلی شرایط و قوانین را تغییر، اصلاح یا بهروزرسانی نماید. – به روزرسانیهای صورت گرفته از تاریخ انتشار نسخه جدید اعمال میشوند؛ لذا توصیه میشود مشتریان قبل از هر خرید جدید، به نسخه بهروز شده مراجعه نمایند. – استفاده مداوم از خدمات فروشگاه به منزله پذیرش تمامی تغییرات اعمالشده میباشد.
13. حل اختلاف و مرجع صالحیت
– در صورت بروز اختلاف یا تفسیر مختلف نسبت به اجرای این شرایط و قوانین، تلاش اولیه بر آن است که موضوع از طریق مذاکره و تفاهم دوجانبه حل و فصل گردد. – در صورت عدم توافق، اختلاف به مراجع قضایی صالح در جمهوری اسلامی ایران ارجاع خواهد شد و قوانین جاری در این زمینه اعمال میشود.
14. تماس و پشتیبانی
– جهت هرگونه سوال، ابهام یا درخواست پشتیبانی از خدمات فروشگاه، مشتریان میتوانند از طریق ایمیل، شماره تلفن یا فرم تماس موجود در سایت، با تیم پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشند. – تیم پشتیبانی فروشگاه تلاش خواهد کرد تا در اسرع وقت پاسخگویی لازم را ارائه نماید.
15. سایر موارد
– این شرایط و قوانین از تاریخ انتشار در سایت اجرایی بوده و تمامی سفارشات ثبت شده پس از آن تابع مقررات جدید محسوب میشوند. – در صورت بروز هرگونه مشکل ناشی از مغایرت بخشهای مختلف این سند، سایر مواد به صورت جداگانه و بدون تأثیر بر یکدیگر به اجرا در خواهند آمد. – هرگونه سوال در خصوص تفسیر یا اجرایی شدن این شرایط قابل پیگیری از طریق مراجع قانونی مربوطه میباشد.
16. تاریخ تأیید و انتشار
-این شرایط و قوانین از تاریخ 1 فروردین 1404 به اجرا درآمده و نسخههای بعدی در سایت منتشر خواهند شد.
نتیجهگیری:
با استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی اسکای شاپ، شما بدین وسیله اعلام میدارید که تمامی شرایط و قوانین فوق را به دقت مطالعه نموده و آنها را پذیرفتهاید.